برای داشتن ارتباطی خوب و پویا با مشتریان تان میتوانید از سامانه تیکت استفاده کنید، در وب سایت تیکت این امکان وجود دارد کهمشتریان به وب سایت تیکت شما مراجعه کرده و برای شما راجع به هرموضعی تیکت ثبت کنند و در صورت لزوم فایل یا عکس آپلود کنند. آن طرف در سامانه تیکت شما به تفکیک تاریخ و روز میتوانید تیکت ها را بررسی کرده و در صورت لزوم به آنها جواب دهید یا فایل و عکس ارسال کنید، وب سایت تیکت این امکان را به شما میدهد که برای کاربران مختلف نقش های مختلف تعریف کنید و مشخص کنید هر کاربر چه دسترسی هایی به سامانه تیکت داشته باشد. این امکان هم برای مشتریان و هم برای کاربر یا کاربرانی که قرار است تیکتها را بررسی کنند قابل انجام خواهد بود.